TACK!


Tusen miljoner miljarder tack till mina underbara brudar som gjorde min födelsedag helt superduperunderbart bäst! Mysig picknick, smarrig sushi-middag, och back-to-18 på färjan ;) Men det allra bästa av allt var att vi åter igen var samlade allihopa, det var waaaaaaaaaaay to long ago, typ 3 år sedan. Det är helt sjukt. Nu har vi iallafall sommaren tillsammans, så några fler utgångar hoppas jag iallafall att det blir :)

Idag ska jag iväg och kapa av lite hår, Kanu ska simma och sen ska vi en sväng till skogsvallen och kika på fotboll. Hoppas bara att lite värme kommer tillbaka, det är verkligen inte varmt nu :(
Publicerat: 2011-06-13 @ 11:59:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!