Klar!

Jag har spenderat hela kvällen med att skruva ihop en jäkla ikea-möbel. Tur att man har tålamod också.. Jajja, det blev bra tillslut iallafall och nu är jag nääästan 100% nöjd med sovrummet. Nu väntar jag bara på att gubben ska komma hem och godkänna och förhoppningsvis även uppskatta mitt hårda arbete.

Otroligt förresten att det har slutat regnat, det trodde jag aldrig. Helt sjukt ändå, det har verkligen spöregnat i över 2 dygn. Man har inte ens vågat gå utanför dörren. Nu hoppas jag bara att det det blir uppehåll resten av veckan också. Imorgon ska vi nämligen och kika på fotboll, och på fredag är det ju midsommar (redan!!!).
Publicerat: 2011-06-22 @ 22:15:40


1 kommentarer
Postat av: Marie

Mysigt :-)

2011-06-23 - 22:12:22 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!