JAS 39 GRIPEN

Igår var värsta roliga dagen. Lite nördigt kanske, men det var flygets dag ute på F21. Superkul tyckte jag! Det var flyguppvisningar, med bland annat mitt favoritflygplan som jag nämner i rubriken och några andra, lettiska plan. Haha, ofta man har ett favoritflygplan? Det där med Gripen är iallafall en svammlig intern grej från när jag och Sara var typ... 16? ;)
Sen var det Rix FM festival med lite blandade artister (typ bara mello-artister). Swingfly, Loreen, Christian Walz, Danny och den bästa av alla - Eric Saade! Haha! Jag ville bara höra "Popular" och den var såklart sist av alla, så vi fick genomlida allt annat först, men det var det heeelt klart värt!

Efter allt flygbuller och alla miljoner melloartister så var vi sjuuuukt hungriga. Då köerna till hamburgerställena på F21 var 17 mil långa så åkte vi och käkade på Korvis istället. Sjukt gott!

Imorgon ska jag på stan och luncha med Hanna, sjukt länge sen jag träffade henne, så det ska bli superkul! Spännande att höra om alla hennes äventyr också. Det blir säkert lite shopping också.

Natti natti ♥
Publicerat: 2011-06-20 @ 22:36:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!