Trettondagsafton

What? Vad är trettondagsafton för något konstigt hitte på egentligen? Bara för att folk vill vara extra lediga så har dom hittat på en röd dag och lagt in, lite strategiskt sådär efter julhelgerna, då man inte riktigt kommit tillbaka till vardagen ännu på allvar. En liten tröst-helg. En helg som ingen verkar ha koll på eller fira alls på något sätt, förutom att vara lediga. Nå, jag blev iallafall chockad när det på en helt vanlig onsdag ränkas som lördag, och när torsdag räknas som söndag. Totalt förrvirrande!

I övrigt så vill jag bara säga: BÖRJA ÅTERVINNA!! Det är nämligen "i princip slut råvaror" för att tillverka komponenter till nya mobiltelefoner. Speciellt till iPhone 4 som alla i hela världen verkar vilja köpa just nu. Går inte att få tag på. tack. Jag har erbjudit mig att donera min gamla telefon, att dom får ta delar från den, men det skulle tydligen inte hjälpa. Den är för dålig helt enkelt. Jo, tack, i know. Så nu är det tåååålamod som gäller, men det är det också bristvara på, åtminstone hos mig..

TIPS: ännu en låt man inte får missa. Kan inte bli på annat än galet partyhumör av denna, man vill bara DANSAA!!

Duck Sauce - Barbra Streisand
Publicerat: 2011-01-05 @ 19:58:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!