Orättvist

"Och du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland
Genom en iskall vinter"

(Kent - Vinter noll2)

Ja, här sitter jag insnöad i kylan (nåja, bara -4°C idag) och tycker synd om mig själv. Det är orättvist nu. Moa är i Chile. I Chile är det 30°C varmt och sol. Hanna är i (eller säger man på?) Filipinerna. I/på Filipinerna är det 35°C och sol. Kanu är i Portugal. I Portugal är det 15 grader och typ sol. Plus att han bor i Holland där det är 10°C varmt, men regn. Alla har flytt från snön och minusgraderna helt enkelt. Och jag förstår dom, det skulle jag också vilja göra..

Imorgon ska jag och mamma masa oss iväg till gymmet. Believe it or not! Hon har försökt slingra sig ur BIG TIME, men jag ska göra allt i min makt för att få med henne. Framför allt för att jag måste träna, och om jag är själv så kommer jag mig inte dit. Det är inte lätt när man är lat. Men sen ska vi belöna oss själva med lite shopping, så det kommer vara värt the pain of träningen.

Nu tänker jag ta mig an den stora utmaningen att komma sig i säng innan klockan har blivit morgon, vilket den ofta hinner bli innan man gått och lagt sig. Det är helt enkelt lätt att fucka upp dygnet när det ändå är mörkt twentyfour-seven!

bara 4 dagar och 13 timmar kvar!!!
Publicerat: 2011-01-07 @ 23:46:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!