Natti

Egentligen borde jag nog sova nu. Eller snart åtminstone. Börjar jobba 8.30 imorgon och eftersom att det är söndag(?!) så går det inga bussar förrän mitt på dagen så det bli att ta en lång morgonpromenad i kylan imorgon bitti..


Holland nov -09

Har även börjat fundera på vad jag ska packa med mig till Holland. Det är ju 10 grader varmt där nu, vilket känns helknasigt. Skinnjacka och converse i januari? Det är ju så man klär sig i maj! Det tar emot i mitt norrbottensförnuft att klä sig så tunt i Januari. Det ska ju vara dubbla långkallingar, täckbrallor, lager på lager, underställ, halsdukar, dunjacka, tjocka handskar, ylletröjor, tjocksockar, vindtät mössa, med mera, i januari! Inte för att jag tackar nej till plusgrader direkt ;)


Nu är det dock sängdags för lilla Elin. Det gäller att få ordning på dygnet när man jobbar tidigt och ska med första planet från LLA på onsdag. 06.00. Nå, men den dagen den sorgen.. NU = Godnatt!
Publicerat: 2011-01-05 @ 22:39:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!