Laatste dag in Nederland... Ooit!

Idag är våran sista dag här i Holland. Imorgon är rese-dag, så den räknas inte. Jag åker hem och K åker till England. Så no more Holland for us. Känns ganska bra faktiskt. Det jag kommer sakna mest är nog främst geggamojan man har på mackan. Och mackorna såklart. Annars blir det nog inga problem. Jag har bunkrat upp med geggamojan ändå, så jag ska klara mig!

Idag blir det fotboll. Som alltid på söndagar. Vi skulle egentligen åka och kolla på Nana och Jacob och deras FC Utrecht som möter Ajax. Men då ville Coachen i laget som Kanu tränar med, att Kanu skulle spela deras match idag. Så det blir division 700-fotboll istället för EreDivisie (Holländska ligan).....

Som tröst tänkte jag gå förbi affären och köpa lite karra på väg till matchen. Men då kom jag på att det är Söndag och affären har bara öppet 16-19 på söndagar. Hur konstigt?!!!

Holland är ett märkligt land.

DOEI!!!

Publicerat: 2011-01-23 @ 12:47:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!