iHate packing..

Superfint ute idag!

Huvva, det är verkligen inge kul att packa. Förr var det bland det bästa jag visste, för när man började packa så var det inte så länge tills man skulle få åka iväg. Men va fan, knöla ner ALLT man behöver i en jäkla väska.. hur kul är det egentligen? Sjukt lätt att glömma det viktigaste, samtidigt som man har alldeles för mycket onödiga saker med sig. Man vet ju aldrig vad man ska ta med sig.

Jag borde faktiskt packa nu, men som sagt - usch! Jag ska strax och träna och sen är det Plannja. Sen är det bed-time. Ska man upp 04.30 kan man ju inte vara uppe halva natten som jag vart på senaste tiden. Men jag kommer vara nöjd om jag är i säng före 24.00. Har inte lyckats med det på flera veckor, så varför skulle det gå nu??
Publicerat: 2011-01-11 @ 15:00:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!