I Nederländerna..

Älsklingen äter Holland-plättar Oktober 2009


Äntligen
har vi fått internet, det har inte fungerat sen jag kom hit, men igår fixade dom det. Snacka om abstinens. Tänk själv om du inte fick facebooka på 3 dagar!

Det har inte hänt så mycket sedan jag kom hit. Vi sover halva dagarna och kollar på Two and a Half Men resten av tiden. Ibland åker vi in till stan och handlar lite mat eller tar en promenad. Är man på semester så är man ;)

Däremot har vi hunnit ta några big decisions.. Kanu fick erbjudande om att provträna i Ungern, där han skulle få rätt bra betalt. Vi funderade om det var värt det, men kom fram till att det inte kändes rätt, pga många olika anledningar. Istället kom vi överens om att lämna Holland och prova lyckan i England istället. England känns på många sätt som ett bra beslut. Framför allt så kan man språket, vilket gör allt hundra gånger lättare. Tack vare det så kan vi söka jobb där och blir inte lika beroende av fotbollen som vi skulle varit i här eller i Ungern. Dessutom så drömde jag alltid om att bo i England när jag var liten! Så på måndag bär det av - jag åker hem till Luleå och Kanu sticker till Leeds. Sen vet man aldrig vad som händer!

Slaap lekker!

Publicerat: 2011-01-17 @ 21:16:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!