Dinsdag

Sitter här i min mörka ensamhet och väntar på att min rambosambo ska komma hem från träningen. Här är det sen kvällsträning som gäller, eftersom att folk måste ha tid att jobba också. Inte som i vissa lag, där träningen börjar 17.00 ute på himla arcus. Och om man inte kommer på träningen så får man inte spela på hela säsongen. typ. Oopsi, spårade ur och dissade lite..

Idag har vi varit väääldigt effektiva. Sov väl till 12 ungefär. Har sedan dess lagat och ätit middag, plus att vi packat i princip alla grejer. Endast 6 dagar kvar i Holland. Vi funderar på att åka in en sväng till Amsterdam imorgon eller på torsdag. Men vi får se, vi kanske föredrar sovmorgon och mysa hemma med tv-serier istället. Skulle iofs behöva förbi stället där jag köpte mina fejk-converse-klackar för drygt ett år sen. Dom börjar falla sönder och det är bra att ha ett par back-ups.

Nu klampar det i trappen! Adíos ♥
Publicerat: 2011-01-18 @ 22:22:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!