AJ!

Inte för att det är någon direkt överraskning, men jag har träningsvärk i princip över allt idag. Haha, snacka om att vara otränad! Vi var ungefär en timme på gymmet igår och körde lite kondition och lite styrka, men fan va jobbigt! Det var rätt längesen jag var där sist om man säger så.. Ska faktiskt försöka he mig iväg till gymmet på tisdag också om jag hinner. Har en del packning och diverse andra grejer att fixa under måndag och tisdag. Men en lite stund på gymmet måste väl gå att klämma in?!

Idag blir det då inget tränande. Idag blir det jobb. Om jag tar mig dit. Det snöar som FAN! Fick en chock när jag drog upp persiennen. Tur iallafall att man bor i norrland, här stannar inte hela samhället av så fort det snöar och blåser. Vi har nämligen fattat att det kommer ganska mycket snö varje år, och är därför beredda på det = inga konstigheter!

Bjuder på lite sommarkänsla. Kan behövas idag.

Kent - Skisser för sommaren (Live från PDOL 2010)
Publicerat: 2011-01-09 @ 13:38:01


1 kommentarer
Postat av: moa

Ja hissen trodde jag inte skulle halla, var hal i golvet typ!



ah tankte ta den har designen till min blogg tidigare ;)

puss

2011-01-10 - 01:51:31 | URL: http://momoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!