Helgen

Shit, jag har haft fullt upp sedan sist alltså! Full rulle sen i torsdags. Förutom igår, då jag var "dyster i månskenet", som Sara skulle säga. ;)

I lördags började jag och mami dagen med en lyxig hotellfrukost på stadshotellet. Det är bra att ha en mamma som jobbar på resebyrå, dom får hotellfrukostkuponger som reklam = bra!

På kvällen kom Sara och hennes mamma på middag en sväng innan vi drog iväg till coop på MELLON!! Det finns så mycket att säga om det, men jag nöjer mig just nu med att det var superkul, värsta grejen och rätt låtar gick vidare. Jag måste gå på det fler gånger - helt klart!

söndag var det dop för söta lilla Leo i domkyrkan. Sen var det dopfika och presentöppning i IOGT-lokalen. Det var supermysigt och kul, alltid roligt med sådana tillställningar. Och Marie hade fixat så himla fint och bra med allt!

Efter dopet hämtade vi kinamat som vi åt hemma hos pappsen. Han vart lite sne på att vi inte köpte pizza till honom, men han verkade bli mätt ändå!
Publicerat: 2011-02-08 @ 16:23:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!