Confession-time

Ok, I confess, I've been a real big SOPA på att update här. Jag kan inte skylla det på att jag har haft totalt fullt upp hela dagarna.. Jag skyller på David istället, i våran familj så är alltging Davids fel. Vill man inte ta ansvar för något själv, ja då skyller man på David. Haha, taskigt, men han har själv gått med på det!

Idag har vi rännt runt på stan och lämnat våra CV i några butiker. Jag hoppas få jobb på Clas Ohlson, det skulle nog vara perfekt för mig, pryl-tokig som jag är! Plus att det är ett svenskt företag, då är det väl perfekt att anställa en svensk tjej? PLUS att det nästan bara är grabbar som jobbar där (som jag sett iallafall) så dom behöver en tjej som kommer in och håller reda på allt och alla. Så det så.

Concord House, Concord Street, City Centre, Leeds, LS2 7QS


Vi har även hittat en underbar och perfekt lägenhet idag! En etta väldigt nära stan med en röd balkong! £475 per månad = jag behöver ett jobb, för jag behöver den lägenheten soooooo much! Men jag får nog nöja mig med nån annan, lite billigare och lite fulare. Nå, drömma kan man ju alltid..

 

Publicerat: 2011-02-28 @ 19:15:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!