2 Februari

Hårett blev rött. Väldigt rött. Eller typ rödguldbrunröd nånting.. Känner mig inte 100% nöjd och säker på det ännu, trots att folk säger att det är fint och passar bra. Jag är väl för insnöad på mitt superblonda, som jag haft oavbrutet de senaste 3,5 åren. Bild kommer senare, jag har nämligen inte vågat fota det ännu.

I fredags var jag och Hannie på bio. Vi såg Burlesque med Christina Aguilera och Cher. Suuuuperbra film! Helt underbar! Jag rekommenderar den verkligen till alla. En feelgood film med mycket sång och dans i underkläder, lite intriger och en del kärleksdrama = bra!
Publicerat: 2011-02-02 @ 12:11:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!