17 Februari

Bläää varför ska det vara så himla svårt att masa sig upp ur sängen på "morgonen"?! Jag har blivit rätt bortskämd med sovmornar på senaste tiden, men det är ju ändå bra att försöka gå upp i någorlunda tid.. Idag lyckades jag vara uppe från sängen innan 9, otroligt nog. Men efter frukost föll jag för frestelsen och kröp tillbaka ner under det underbart varma och gosiga täcket = BIG MISSTAKE!

Ska iväg och träna om ganska precis en timme, vilket betyder att jag måste gå upp nu = kallt. Det betyder också att jag måste gå ut = skitkallt! Gaaah jag längtar till sommaren, eller åtminstone till lördag och england, där är det iallafall plusgrader. Åååh, underbara plusgrader ♥
Publicerat: 2011-02-17 @ 10:04:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!