Shitpomfritt

Någon mer än jag som får lite lätt panik när man kollar i kalendern och inser att det endast är 9 dagar till självaste julafton?!

Visserligen är lagenheten julpyntad, det blir julbak på söndag, och vi har nästan planerat klart var och hur julen ska firas i år. Så jag känner mig ändå rätt redo. Men vars är julstämningen egentligen? När vi kom hem från Ghana så hade jag världens julstämning, det var helt underbart. Men nu, nä, som bortblåst.

Jag ska iallafall fara iväg på julklappsjakt med lillebror idag, sen är planen att åka och hjälpa pappa med julpyntandet. Karlar brukar inte vara så pigga på att pynta. Och jag gör det MER än gärna, älskar att julpynta! :) Om jag har tur kanske jag kan få med mig lite julgardiner hem därifrån också, saknar fortfarande till sovrummet och lilla fönstret i vardagsrummet..

Dags att he sig ut i regnet och julklappsshoppa.. Tänk om det ändå hade kunnat få snöa istället för att regna :(

Publicerat: 2011-12-15 @ 13:22:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!