Måndag

Äntligen måndag! Eller hur? Kanske inte är många som håller med mig, men om man är så bakochfram som jag är och jobbar fre-lö-sön, och är ledig övriga dagar, så är det rätt skönt med måndag. Men ärligt talat så var det faktiskt väldigt kul att vara tillbaka på jobbet. Har saknat mina underbara arbetskamrater och våra gulliga stamkunder, plus att det känns bra att få göra lite nytta igen. Inte bara lalla runt hela dagarna.


Ikväll jobbar sambon, så jag är helt ensam hemma, endast sällskap av TV'n och den halvbyggda julgranen. Men TV'n är inte mycket till sällskap, SVT, tv4 och tv10 är inte så mycket att ha. Och julgranen, ja den verkar aldrig bli klar. Hade tänkt börja med den redan igårkväll, men sköt upp det till i förmiddags, men som sagt, har inte ens kommit halvvägs ännu. Så det är väl ett under om den är klar innan julafton ;)

Shit pomfritt, imorgon är det redan Lucia! Då måste man ju pallra sig upp 7 på morgonen, tända en massa ljus, käka lussebullar och dricka julmust. Inte fy skam ändå :)
Publicerat: 2011-12-12 @ 19:50:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!