Lördag

Denna sista lördagskväll innan julafton firar jag på ett så roligt ställe som jobbet!! Tänk om man fått sitta hemma och mysa med lussebullar, glögg och skumtomtar.. Det hade vart najs. Men å andra sidan så blir det rätt najs när lönen kommer i januari istället ;)

Hoppas förresten att vädret hinner skärpa sig under den kommande veckan. Har inte tänkt fira en grön jul direkt. Men förhoppningsvis får vi lite snö till nästa helg, iallafall om man vågar tro på väder-appen i mobilen och på yr.no's app!

Imorgon tar jag iallafall igen allt julstök som jag missar när jag jobbar hela dagen idag, det blir nämligen julbak för hela slanten imorgon hos mamma. Najs! :)

Publicerat: 2011-12-17 @ 20:42:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!