Julbord

Yes, då var årets första julbord avklarat. Har varit ute på Nordkalotten och käkat med mina underbara arbetskamrater. Maten var superbra, men underhållningen var väl inte riktigt lika fantastisk.. Vi blev då ordentligt mätta, sen började alla gäspa, så vi packade ihop oss och for hem. Typ först av alla. Vilket partygäng! ;)

Nå, det var supergott och jättekul att träffa alla arbetskamrater igen. Nu sitter jag och myser i min zipperall och försöker tina upp från snöovädret ute. Försöker även inse att det imorgon är dags att återgå till arbetet efter alldeles för lång ledighet. Men det ska bli kul. Lite ringrostig lär jag väl vara, men det ska nog gå bra!

Publicerat: 2011-12-08 @ 22:38:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!