Good hairday

Idag har mitt hår fått värsta makeovern, vilket var extremt nödvändigt efter 2 månader i Afrika. Först blev det klippning hos världens trevligaste frisör på studio Zacks, sen hem och putsa i en burk blondfärg i den decimeterlånga utväxten.

Först hade jag tänkt låta utväxten vara, men när jag hade klippt mig såg det helt förjävlig ut, nästan hela luggen var utväxt, förutom typ 1 cm, som var blond. Rand mitt i luggen = inte så kul. Det såg ut som att jag hade jätteskitigt hår. Så jag kunde bara inte lämna det på det sättet.

Nu däremot, nu är jag skitnöjd! Nyklippt och nyfärgad och fiiin :)

Publicerat: 2011-12-21 @ 21:34:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!