Taggad!

Åååh, nu är jag helt SJUKT taggad och motiverad att gå och träna! Hade i princip kunnat gå iväg och träna nu på en gång..

Jag förstår inte var jag helt plötsligt fått detta tränings-sug och motivation ifrån, men jag tror faktiskt att det kan ha att göra med att jag har köpt supersnygga (rosa) träningskläder. Haha, det låter helknäppt, men tänk själv, hur kul är det att fara och träna i fula gamla trasor? Har man supersnygga träningskläder så vill man ju använda dom, och då är man så illa tvungen att träna! Och får man med sig nån av brudarna så blir det ju såklart ännu roligare.

Najs, nu jäklar ska här tränas!!!

vadå taggad..?
Publicerat: 2011-08-30 @ 20:53:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!