SORRY!

Hej!
Jag ber om största möjliga ursäkt till alla mina fina läsare som konstigt nog fortfarande klickar sig in här. Det hade jag aldrig trott! Nu har jag fått en officiell klagan angående min extremt usla uppdatering här. Det är som vanligt SnyggMoa som ser till att det blåses liv i min bloggning. Men faktiskt, även om jag bloggat hela sommaren så hade det ändå inte stått något av värde, så det hade inte vart nån idé ;)

Sen senaste uppdateringen (midsommar, i know, jag skäms) så har jag jobbat, sovit, jobbat, ätit, jobbat, sovit, jobbatjbbatjobbat och jobbat lite till. Typ. Man har fan inget liv när man jobbar heltid plus lite extrapass. Nå, nu är iallafall årets sommarjobb slut, så jag kanske får lite tid över till att göra kul grejer som är värda att skriva om.

Annars handlar det mesta om nedräkning till Oktober nu. Då åker vi nämligen till Ghana! Ska bli helt galet kul. Så just nu är det packning, visumansökningar, vaccinationer, reseförsäkringar och pengaväxlingar som tar upp det mesta av min fritid. Bara 38 dagar kvar!

Denna kväll spenderar jag iallafall tillsammans med mina ladies, SnyggMoa, SnällSara och SötThea. Det är soffmys på tuna, och snart blir det hockey på tv, och så måste vi väl hitta något att äta. Blir väl miss mac som vanligt? ;)

Nu är mitt Augusti-löfte - minst 3 bloggningar i veckan (man måste vara realistisk)!
Publicerat: 2011-08-25 @ 18:27:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!