SKINNYJEANS


Inte lätt att fota ben..


Alltid samma problem - vad fan ska jag ha på mig? Provar igenom tusen miljoner olika brallor och toppar, men som vanligt är det inget som duger. Alla mina jeans är samma trista blåa färg, och det känmdes inte rätt idag. Mina svarta jeans är trasiga och jag är inte på leggingshumör. vad fan gör man då? Bara att sätta igång och rota i lådan under sängen där alla kläder som inte används lika flitigt bor. Och var hittar man där? Jo, the Skinnyjeans! Ni vet, de där jeansen som alla kvinnor äger. De där jenasen som man en gång förr i tiden använde utan problem, men nu får man vara glad om man ens får i halva benen. De där jeansen som man drömmer om att en vacker dag kunna ha igen...

Guess what? Idag är min vackra Skinnyjeansdag!

Inte för att det inte är trångt eller så, men knappen gick igen och jag kan andas! Och jag som hade tänkt börja träna i veckan, men det verkar ju inte behövas, ellerhur? Nå, träning måste det faktiskt bli ändå, är ju bara drygt 30 dagar till beachen nu, plus att sambokilona som hänger över kanten på skinnyjeansen gärna får försvinna. Så en månads hårdträning bör väl kunna fixa det?

Nu - ut i höstsolen!
Publicerat: 2011-08-29 @ 11:36:12


2 kommentarer
Postat av: moa

imponerad!

Inte så mkt för att du kom i dina skinny jeans (för det visste jag du skulle fixa) men för att du hitills hållt ditt löfte, här sprutar det ut inlägg!

2011-08-29 - 23:53:11 | URL: http://nattstad.se/snyggmoa
Postat av: Elin

Tack!! Jag är också lite överraskad att jag lyckats så pass bra (än så länge) men jag ska göra mitt yttersta för att fortsätta lika bra. Speciellt för dig min SnyggMoa :)

2011-08-30 - 18:29:04 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!