AJ!

ajajaja

Usch, finns det nåt värre än skavsår?! Eller ja, det är väl klart att det gör, men jag kan lova att jag gärna skulle slippa gå runt med ömmande hälar. Och allt är jobbets fastighetssöktares fel (låter kanske långsökt, men det är en lång och logisk historia, you've gotta believe me). Funderar på att stämma han på miljoner. Nåja, vi bor ju trots allt inte i USA..

For på apoteket och köpte skavisplåster. 59 spänn för en liten förpackning med 5 pluttiga sketna plåster. Galet! Nå, jag hoppas att dom hjälper iallafall, för imorgon ska jag börja träna och då får man INTE ha ont i fossingarna om man ska kunna köra ordentligt. Ja, för nu jäklar ska vi köra. Bara 32 dagar till beachen!! (det börjar bli bråttom!)
Publicerat: 2011-08-30 @ 18:37:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!