treåetthalvt

Ledig idag, och solen skiner! Nog för att den skiner i princip alla dagar nu för tiden så får man akta sig för att ta det för givet. För innan man ens hunnit märka så har solen lyst klart och det är vinter igen. Men det är väl några veckor kvar tills dess hoppas jag...
Det gick superbra att jobba igår. Trots att det var ett långt pass så gick det väldigt snabbt. Det var nog tack vare det bra sällskapet :)

Idag ska jag och karln min ut på stan och käka glass (om inte solen hinner försvinna) och sen blir det storheden en sväng.

Idag har vi förresten varit tillsammans 3,5 år! Helt otroligt att pojkstackarn stått ut med mig så länge ;) Och helt otroligt hur sjukt snabbt tiden går..! ♥
Publicerat: 2011-04-27 @ 11:48:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!