Spelsöndag

Vaknade i morse av doften från nybakade bullar. Kravlade mig upp och in till köket. Där var mamma i full fart med bullbak och diskning. Så det blev bulla till frukost, det var svårt att motstå ;) Sen skulle hon iväg till mormor och hjälpa henne med tvätten så jag bestämde mig för att följa med. Är säkert hundra år sedan jag var här sist. Så nu har vi spelat en hel massa kort och även hunnit fika och käka lasagne. Ikväll blir det en lugn kväll, förhoppningsvis är det någon bra film på tv, men det brukar det ju aldrig vara så varför skulle det vara idag? :/ Nu bär det av hemmåt i värmen, det är otroliga 10 grader varmt idag!
Publicerat: 2011-04-03 @ 18:20:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!