Snart..!

Har fått onda blickar och hintande kommentarer av min Snygg-Moa att jag borde sköta min blogg liiiite bättre. Jag håller med, och ber om ursäkt för dålig update. Jag hatar ouppdaterade bloggar. Ändå låter jag min egen falla ner i skiten....

Just nu jobbar jag väldigt mycket, jobbar nästan alla kvällar denna vecka. Jobbade även endel förra veckan. Utöver det så har jag och mamma pysslat med ett hemligt litet projekt sedan förra helgen, och ännu en hemlis kommer att avslöjas nästa vecka. Plus att det är påsk snart och storebror är hemma. Påsken kommer bli helt underbar, den är nästan fullbokad redan.

- Skärtorsdag blir det nog middag hos mami
- Långfredag har Lena en surprise hos papi
- Påskafton firas hos kusin Marie
- Påskdagen blir nog en klassiskt lugn söndag. En tur till mormor kanske?
- Annandag påsk åker storebror hem, tråkigt nog...

Sen blir det back to reality med jobb och allt vad det innebär. Men det brukar trots allt vara skönt med lite vardag efter typ en vecka med högtider, fika, middagar, karra och annat underbart.


Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sen he mig iväg mot jobbet, ha en fin fredag! ♥
Publicerat: 2011-04-15 @ 14:00:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!