Latarsel

Snacka om att jag känner mig som en jävla soffpotatis. Typ varje morgon vaknar jag av att min man är påväg upp och klä på sig för att fara ut och springa. Va fan, vem orkar göra sånt? Lat som jag är så sover jag ända tills han kommer tillbaka, och lite till. Idag iddes han inte springa på morgonen, så han är ute nu istället. Och vad gör jag? Jo, jag sitter inne och nördar vid datorn istället. Och sen klagar jag på att jag gått upp i vikt. Konstigt då..


Jag ska nog ta och köpa mig ett månadskort på Helex. Svindyrt men det kan vara värt det. Jag hatar att springa och jag hatar att gymma (ensam), så det blir nog Helex och köra för fullt en månad eller två nu innan sommaren och jobbet drar igång på allvar. Ja, det blir nog bra. Plus att jag slutat äta smågodis. Jag äter endast choklad nu, och helst bara på helgerna (förutom i nödfall).

Vi får väl se hur många timmar denna teori håller. Sånt här brukar ju rinna ut i sanden rätt fort faktiskt. Men på Helex har jag ju Sara som kan köra med mig och se till att jag inte latar ihop totalt ;)
Publicerat: 2011-04-27 @ 18:04:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!