Just another Sunday

Blä va trött och seg jag känner mig idag! Blir femte jobbkvällen på 6 dagar idag. Jag hatar att gå och lägga mig i princip direkt när jag kommer hem, så jag brukar lägga mig och titta på serier på datorn. Oftast tittar jag på nååågra avsnitt för mycket och klockan hinner bli en aning för mycket. Det innebär att jag sover alldeles för länge nästa dag och hela dygnsrytmen blir fucked up.

Jag har alltså inte gjort så mycket annat än sovit, ätit och jobbat senaste veckan. Förutom att städa, titta på film och försöka att inte äta 5 kg godis varje dag. Med andra ord, inget spännande alls. Därför blir det megatråkiga inlägg här, sorry!

Ha en mysig söndag, nu sticker jag iväg och jobbar. Imorgon är det ÄNTLIGEN måndag!!!

vem vill förresten följa med mig utomlands i maj?
Publicerat: 2011-04-17 @ 14:18:46


1 kommentarer
Postat av: snyggmoa

nope inte varvet, ovanför exotic :)

2011-04-18 - 00:16:22 | URL: http://nattstad.se/snyggmoa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!