JÄVLA SKIT!!!!

Fan, och jag som räknade med att fira ikväll. Men nu är det bara att ta ut skumpan från kylen, smälla sönder alla ballonger och ta av sig partyhatten, och hoppas på nästa säsong istället. Eller kanske då nästa. Eller kanske den efter det. Ja, vem fan vet? (inte meningen att det skulle rimma)

Plannja förlorade den femte och avgörande semifinalen ikväll mot Sveriges helt klart kaxigaste och minst ödmjuka lag, nämligen Norrköping. Fy fan. Nej, jag vet inte vad jag ska säga. Kan bara konstatera att Micke Lindkvist passar bra in i det där gänget....

Jag är såklart väldigt besviken, men allra mest arg. Arg på Plannja, arg på Norrköping och arg på domarna (såklart). Men mest arg är jag faktiskt på att man i Plannja inte börjar pressa och ge 110% förrän det är några få minuter kvar och man ligger under med nästan 20 poäng. Jag förstår bara inte varför man inte gör det tidigare? Säg i första perioden eller nåt....

Nu är säsongen hursomhelst slut. Att vara arg hjälper inte nå mer. Jag hoppas bara för allt i världen att Sundsvall ser till att ta hem guldet till Norrland igen, där det hör hemma.

GO SUNDSVALL!!
Publicerat: 2011-04-20 @ 21:35:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!