Early morning..

Jag vet inte varför, men just nu kommer jag bara på rubriker på engelska. Nå, jag får vara glad att jag ens kommer på någon, oavsett vilket språk det blir på..

Idag har jag gått upp helt sjukt tidigt, 8.15 klev jag upp och hoppade i duschen = helt otroligt! Sen har jag degat på, ätit frulle i en halvtimme, haft klädångest typ 20 minuter, bytt lakan i sängen, och bara vandrat runt hemma och förundrats över att klockan är så himla lite! Måste strax åka iväg till jobbet (trots min lediga dag) och hämta mitt visa-kort. Klantarsel-jag glömmer alltid kortet i byxfickan.

Ska försöka vara ute en stund idag och njuta av solen och plusgraderna. Det är ju ändå helt fantastiskt att man kan vistas ute nu utan långkallingar och dunjacka ♥
Publicerat: 2011-04-18 @ 10:11:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!