Ändrade planer

Detta blev en konstig dag. Inget fel med det, men den blev inte som jag tänkt mig riktigt.. Strax efter 7 i morse så ringde dom och ville att K skulle komma och jobba. Så det var bara att avboka tvätt och diverse andra ärenden för dagen. Fick sedan veta att jobb nr 2 hade ringt på morgonen och ville att han skulle komma och jobba ikväll, vilket är dumt att tacka nej till. Så då fick vi avboka alla kvällsplaner också.. Nå, pojken måst ju få jobba för tusan! Jag fick mig iallafall en sväng till min Sara istället, vilket självklart inte är så dumt det heller! Och nu tänkte jag köra igång en bana i Rollercoaster Tycoon.

Åh! Idag har förresten iPhone 4 kommit i vitt ♥ Underbara skapelse. Jag vet inte varför, men jag är som förälskad i vita iPhones. Hade jag inte köpt min för några månader sen så hade jag absolut slagit till på en vit nu, utan tvekan! Jag tror det är det att jag tycker att apple-prylar ska som vara vita, med tanke på dom tidiga iPod-modellerna. Den är bara såå vacker ♥
Publicerat: 2011-04-28 @ 18:56:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!