Överraskad

Gissa om jag blev förvånad när jag startar upp safari och ser att det hastigt och lustig och helt plötsligt kommit helt nya iPods! Jag brukar ju ha stenkoll på sådana grejer, men nu hade jag inte en susning. iPod nano som alltid varit "min" modell är totalförändrad. Som att man sågat av den. Typ som en "stor" shuffle och med touch-screen som täcker hela framsidan. Apple kommer alltid med fräsiga grejer! Det kliar i mina prylköparfingrar, men jag har ju en iPod touch att fodra från storebror, så det är inte riktigt läge att klicka hem en ny nano. Men det lockar! Se bara så söt den är. Speciellt den rosa!

Publicerat: 2010-09-01 @ 21:17:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!