First time

Detta är en mycket spännande tid och resa för mig. Många saker som jag upplever för första gången! Idag tex var första gången jag var på Media Markt. Sjukt jävla stort och galet ställe! Det som inte finns där är väl inte värt att finnas i någon teknik-butik, typ. Och för en liten stund sen var första gången jag provade på Guitar Hero. Jag kör visserligen bara på lättaste svårighetsgraden, men jag ÄGER för att bara ha kört typ 6 låtar. Över 90% alla förutom typ första gången. Naturbegåvning? Haha, knappast, snarare nybörjartur. För när jag testade på medium så kastade dom ut mig typ pronto :(

Imorgon blir det även första gången jag släpps fri och alldeles på egen hand i Göteborg. Scary är bara förnamnet. Alla som känner mig eller har provat orientera med mig på den gamla goda skoltiden vet ju vilket typ av lokalsinne jag har (inget!). Nå men det går nog bra, har försökt förbereda mig så gott som möjligt på det genom att vara delaktig i så många vägval som möjligt.

Vi ska strax iväg och hämta hem lite käk från Max vid nyagamlanyagamla/gamlanyanyaganskagamla (eller nåt sånt) ullevi och så blir det hockey från 20.00-03.30. Först Sverige - Kanada och sen en massa NHL. Får väl se hur länge jag står ut innan jag hittar på nåt roligare ;)
Publicerat: 2010-05-16 @ 17:12:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!