Tisdag

Första kvartsfinalen i årets slutspel i basketligan är avslutad. Plannja tog sig an Gothia, vilket till en början såg ut att vara svårare än det borde (nej jag underskattar ingen, ser bara på gammal statestik). Men det slutade med trygg vinst för Plannja 91-75. Tack. Nu hejar vi bara på Sundsvall i en av dom andra kvartarna så vi kan dra en repris på höstens 060-resa!

Igår var en spännande dag. Den började slött som alla andra dagar - sova tills solen tvingar mig ur sängen, lata i soffan tills man får nåt bättre för sig. Denna dag ringde Hannie och ville ha lunchsällskap och ta en sväng på stan. Sagt och gjort. Vi hann även förbi banken (jag hade kö-nummer 747!). Det hela slutade med att vi hamnade på SSU-medlemskväll i Boden och kollade på underbara filmen Juno (se den!) och käkade liiite för mkt godis. Det var en bra dag, en rolig och ovanlig dag på ett positivt sätt.

På fredag kommer storebror hem, jaaaa! Natti natti peeps' ♥
ja, självklart har jag sparat den!
Publicerat: 2010-03-23 @ 22:04:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!