Om Träningsvärk..

Någonting som man verkligen älskar men som samtidigt är så gryyymt jobbigt är träningsvärk. Lyckas man få träningsvärk i nån "nyckel-muskel" (som man använder i typ alla dagliga rörelser i sitt liv) så blir man typ invalid, man kan inte röra sig utan att man vill vråla. Men på samma gång så kan man inte låta bli att vara superdupernöjd och känna sig megaduktig så fort man har minsta lilla träningsvärk. Själv har jag lyckats få det på de två ställen alla tjejer drömmer om att ha det - magen och rumpan/låren!

Min hårda träning igår payed off, med andra ord. Tack för det. Man är ju extra nöjd om man KÄNNER att man gjort något! Så idag ska jag tillbaka till kroppsmördarstället (gymmet). Men det blir nog inte lika tufft denna gång (eller man vet ju aldrig), ska med mamma på någon slags aerobics. Det är 1000 gånger roligare om man går med någon, och gruppträning är 1000 gånger roligare än gymmet. Så vi får väl se om jag tränar bort den hat-älskade träningsvärken, eller om jag skaffar mig en massa ny..
Publicerat: 2010-03-24 @ 16:29:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!