No fish


Pimplade för första gången i mitt liv igår. Jag hatar allt som har med att fiska att göra: kroken är skitfarlig, masken är skitäcklig, jag har skitdåligt tålamod, fiskar är skitäckliga, och det är synd om dom stackars skitäckliga fiskarna. Jag menar, det gör väl gaaanska ont att få en hemsk krok genom munnen som man sedan blir uppdragen i och sen ihjälslagen..?

Men det var fint väder, och man var garanterad ett pris även om man inte fick nån fisk. Plus att dom bjussade på bullar och festis, så det var inge snack om att jag skulle dit.

Som rubriken förtäljer så vart det inge fisk för mig, men lika glad var jag för det. Jag fick  ju ändå ett pris - ett måttband! Jag funderade på att ta ett vattenpass, men insåg att jag skulle ha liite mer användning av måttbandet. Så nu ska jag väl gå runt och mäta allt i min omvärld med mitt supertjusiga måttband. Det är till och med ett sånt måttband som man drar ut, och när man trycker på knappen så låter det "schvoosh pang" och helt plötsligt har det dragits in igen - fantastiskt!

Glad måndag på er, snart kommer storebror hem!
Publicerat: 2010-03-22 @ 12:25:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!