Ajja bajja

Usch och fy så dålig man kan vara på att uppdatera hära. Och jag kan ju inte direkt dra till med en så befogad ursäkt som t.ex. "jag jobbar för mycket" eller "jag har så fullt upp med att städa så jag hinner helt enkelt inte". Det är nog bara kreativitetsnivån som är på tok för låg. Inte för att jag är megakreativ idag, men jag fick en stund över och minndes då att jag hade en blogg som kanske är värd liiite uppmärksamhet någon gång ibland..

Sen sist har det hänt mycket - jag har fått en Ghana-flagga (äntligen!!), jag har varit på intervju (håller tummarna), möblerat om i vardagsrummet (vem visste att vi hade ett så stort v-rum?), blivit elev på Moas barskola (lektion varje lördagskväll), lärt mig virka (vem i världen trodde någonsin detta?), anmält mig som frivillig att följa pappa på pimpeltävlig imorgon (why, oh why?), och sist men inte minst, hittat att min söta kusin har en blogg - kul! (det var nog hon som inspirerade mig att skriva detta! (tack Stina))

Nu ska jag åka och handla glass, för jag har fått en massa pengar helt plötsligt.. Typ från överallt. Konstigt, men tack, väldigt mycket TACK ;)
Publicerat: 2010-03-20 @ 12:10:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!