Wildchild

Förra helgen skulle jag och sambo hyra film. När vi kom till videobutiken så kunde man antingen hyra 3 filmer för 120 kr eller köpa 5 filmer för 100 kr. Inte så svårt val för oss småsnåla fattiglappar, så vi grävde fram 5 filmer som verkade OK från outlet-lådan. Jag valde en dansfilm. Sambo tog en drama, en actionfilm och en fotbollsfilm. Så jag krävde att den sista filmen skulle vara den tjejigaste vi kunde hitta. Alltså den med rosa-st omslag. Det blev komedin "wildchild" som fick följa med som femte och tjejigast film. Och jag måste säga att det enligt mig var det bästa av dom alla. Jag är en sån jäkla sucker för rosa tjejfilmer så att hälften vore nog! Jag låg i soffan i morse och glodde på den och mådde så bra efteråt, så jag har funderat på att se den en gång till idag, hehe.

Jag ska nog härmed börja samla på rosa tjejfilmer som jag kan sätta igång så fort jag behöver muntras upp lite!
Publicerat: 2010-02-15 @ 16:50:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!