Fredagsmys

God kväll! Idag är det fredag, vilket man ju självklart måste ta vara på, på allra bästa sätt. Denna fredagskväll är min sambo strandsatt i Arcushallen på fotbollscup, så jag är all alone. Funderade en stund på att hänga med ut på Allstar, men jag har gått och haft ont i halsen hela dagen så det kändes inte som en så bra idé. Vilken tur då att det är OS på TV heeeeela långa kvällen! Och jag har varit så duktig och bakat världens godaste bröd också, så jag har lite "godis" till ikväll. Det är så himla lyxigt och gott men hemmabakat och färskt bröd. Och det är så gott så man vill bara sluka allt på en gång för att man inte kan motstå rykande färska bröd. Det är utan tvekan farligt gott!

Imorgon ska jag på kalas, min kusin har fyllt 25 och hennes lilla son har redan hunnit bli ett helt år. Så det blir dubbelt kalas imorgon, så kul! Nu ska jag fortsätta mumsa på mitt rykande färska bröd, natt natti.
Publicerat: 2010-02-19 @ 19:59:07


3 kommentarer
Postat av: Marie

Ojoj, färskt bröd...mums mums. Det kan jag skulle prova äta på morgon då inget annat fungerar pga gravididetsillamående. Så jag får väl föreslå att Tobias bakar lite innan han far på jobbet...undra om det kan fungera =P

Förresten vad kul att du också kom och firade oss. Tack för presenterna =)

2010-02-21 - 14:40:10 |
Postat av: Moa

åh, säg till nästa gång du bakat och känner dig ensam så kommer jag förbi granne ;)

2010-02-23 - 18:26:40 |
Postat av: elin

haha ja du får ställa tobias klocka på halv 5 så han hinner baka bröd tills du och anton vaknar ;) han måste ju för tusan ta hand om sin familj!



och jag lovar att ringa dig så fort jag har nybakat bröd här moa så har vi brödkalas på tuna! ;)

2010-02-24 - 12:46:22 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!