BURR

Usch så less jag är på denna never ending vinter! Visst, solen lyser och man tror att det är bra väder, men vänta bara tills man kollar på termometern och tills man kommer utan för dörren. Då får man minsann vara glad om man har näsan i behåll när man kommer in igen. Nej, kyla och minusgrader är INGENTING för mig! Lena och Ulla föreslog att vi skulle åka ner till Ghana nu på en gång och bygga den där omtalade "sommarstugan". Vi kom fram till att vi skulle klara det på en vecka och sen skulle vi leva lyckliga i alla våra dagar nere i värmen i västra arfika. ♥

Jag hade tänkt åka till gymmet idag, men orkade inte när jag insåg hur kallt det är ute. Plus att det skulle bli så omständigt att åka fram och tillbaka till stan. Och angående brödet som jag bakade i fredags, det har blivit populärt bland många, så jag får väl se till att baka fler så det räcker till alla som vill smaka! Kanske får börja göra en business av det. Jag har iallafall lovat att komma över med en bit till men soon-to-be nya granne här på tuna!

nu - lunch!
Publicerat: 2010-02-24 @ 12:42:53


1 kommentarer
Postat av: Moa

still waaaiting for that bread ;)

2010-03-06 - 00:28:24 | URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!