ARG

Jag har just precis skickat iväg ett klagomåls-mail till LLT, med diverse frågor. Igår när jag skulle åka till svartöstan blev jag så irriterad på chauffören som satt och pratade i mobiltelefon hela vägen så att bussen blev så sen till stan att jag höll på att missa min anslutningsbuss. Jag fick bokstavligt talat jaga den andra bussen. Så ska det väl inte behöva vara? Fine om bussen är sen pga halka eller tjorvande busskort eller galet mycket folk. Sånt händer liksom, men när orsaken är att chaffisen sitter och pratar i telefon så tycker jag inte att det är OK att bussen är sen. Jag hoppas att jag kan få ett bra svar från LLT, och att chauffören i fråga får en tillsägelse eller liknande. Nå det känns iallafall bra att ha berättat för dom vad jag tycker och hoppas på bättring helt enkelt. Nu har klockan visst rusat iväg som vanligt, och jag antar att det är bäst att jag går och lägger mig så jag kan orka med morgondagens alla bravader!

God natt!
Publicerat: 2010-02-11 @ 23:34:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!