15 Februari

Helgen har varit bra och jag har haft fullt upp. Basket och fest på fredag. Bakis, fotboll, och middag hos pappa på lördag. Alla hjärtans dag med bio och pizza igår. Och städning idag. Har en del "jobb" att göra denna vecka, eller uppdrag kanske är mer rätt ord. Men det får vänta till imorgon eller kanske onsdag till och med.

Jag har funderat på att vända på dygnet och kolla på OS hela nätterna, men det är ju så tråkigt att sitta uppe själv. Den enda som kanske vill vara uppe med mig är lillebror men han vill ju bara kolla på hockey och jag vill kolla på konståkning. Så då är det ändå värdelöst. Tacka vet jag repriserna på dagarna, men det är ändå inte riktigt samma sak tycker jag..! Jag får helt enkelt höra om han är villig att göra en deal - om jag kollar på hockey med han så måste han lova att kolla konståkning och curling med mig.
Publicerat: 2010-02-15 @ 16:07:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!