11 Februari

Finally har jag tagit mig tid och ork att fixa en någorlunda design, har inte orkat göra nåt sen julen. Och jag tycker att de mallar som finns här på blogg.se känns så tråkiga och vanliga så det bästa och enklaste tycker jag är att välja en hyfsat fin och sen pimpa den med nå fina färger!

Imorgon är det äntligen fredag, jag har gjort betydligt mer än vanligt denna vecka, så det ska bli skönt med helg. Men innan jag får slappna av så har jag en fullspäckad, och in i minsta detalj och minut, planerad dag framför mig imorgon. Måste en sväng på stan, ska träna med lillebror, kolla basket, iväg på utflyttningsfest och OS-invigning och mkt mer! Men det går nog bra, har som sagt planerat och sett till att jag ändå (förhoppningsvis) ska klara det!

Nu ikväll ska jag bara slappna av och kolla på TV. Just nu kikar jag på "du är vad du äter" och tänker att jag ALDRIG skulle våga vara med i det, usch så dåligt samvete man skulle få när dom räknar upp allt äckligt man ätit på en vecka, huvva. Däremot skulle det nog vara bra att se hur äckligt mycket skit man verkligen stoppar i sig.
Publicerat: 2010-02-11 @ 20:16:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!