Världens sista dag år 2010

Jaha, och då var det helt plötsligt nyårsafton. IGEN! Varje år när man står där och kollar raketerna så känns det som att det var högst en månad sen sist, när det egentligen är ett helt år sen. Då kan man snacka om att tiden går fort!

Ikväll blir det faktiskt ordentlig nyårs-fest till skillnad från tidigare år. Kombinerad födelsedagsfest och nyårsfest med middag. Jag och min VPT har varit på shoppingrunda under dagen ochjag har köpt en underbar och söt klänning. För som vanligt har man ju inget i garderoben som passar, hur fullt den än är där inne. Kunde ju inte heller komma i gamla trasor när Moa har hittat en helt underbar blå klänning på H&M och har nya dojjor. Jag satsar på mina bokhylla-skor med killer-heels. Dom passar till det mesta! Här får ni lite snygga bilder på några hetingar vi träffade på längs vägen.

Moa vpt.blogg.se


Jag med nya klänningen från Sambo på storheden

Skål och GOTT NYTT ÅR!!
Publicerat: 2010-12-31 @ 18:26:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!