29 December - REDAN!

Allting har varit så SJUKT intensivt nu de senaste veckorna. Jag har knappt ens märkt att det har varit jul. Jag tycker bara att man har flängt hit och flängt dit, flyttat grejer, släpat prylar och allmänt stressat för att hinna göra allt. Men nu ni, gott folk, nu är det äntligen klart! HELA gårdagen spenderades nämligen med att städa ur varenda litet hörn och vrå i lägenheten. Så nu är den skinande ren och redo för nästa ägare.

Jag måste bara säga det, fy faaan vad man grisar ner omkring sig, och på ställen man inte ens visste fanns. Även fast man tycker att man städar någorlunda ofta och noga..

snacka om att det är rent och fint nu!


Mitt tips till alla: flytta INTE när det är -100°C eller när det är jul. Eller när det är -100°C OCH jul. Det gjorde jag. Det är stressigt. Lyd mitt råd och du kommer leva några år längre.
Publicerat: 2010-12-29 @ 21:03:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!