18 December


Yes box, kids. Idag är det helt plötsligt mindre än en vecka kvar till självaste tomten kommer på besök! Jakten på den åtråvärda julkänslan är mer intensiv än någonsin och varje liten stund som inte är uppbokad på annat, spenderas med att lyssna på julmusik, äta lussebullar eller julpynta. Ikväll har vi pyntat granen här hemma, det blev som vanligt superfint och mysigt! Jag sakar bara min fina söta julgran, men den ska lånas ut till pappsen denna jul, för hans är gammal, ful och jätteplastig och racklig. Så jag har bestämt att han behöver en finare. Det lär ändå bli jag som pyntar den på julafton. Brukar bli så..

Imorgon kommer storebror hem och då blir det full fart här med flyttning, julklappsinköp och diverse andra aktiviteter. KUL! Alltid roligt att träffa storebror :)
Publicerat: 2010-12-18 @ 21:30:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!