16 December

Ja jag vet, jag suger på rubriker. Därför är jag mycket glad att vi har en väl fungerande kalender i samhället, som det är fritt fram att kopiera!

Igår var jag och lillebror på julklappsjakt ute på storheden. Blev inte speciellt många julklappar inhandlade. Närmare bestämt noll (0). Lite julpapper, tejp och julmust fick iallafall följa med hem. Jag hittade även världens tjejigaste spel på inne rusta. Då det bara kostade ynka 49 kr så kunde jag självklart inte motstå det.

Låt mig presentera: FASHION TYCOON! Haha, kan väl säga att det inte är speciellt givande egentligen. Ungefär som "Cake mania" och "Diner dash" som man laddar ner och spelar en timme. Men jag kräver inte mer än så av ett spel. Simpelt, underhållande och gärna lite rosa så är jag oftast mer än nöjd!
Publicerat: 2010-12-16 @ 23:04:37


1 kommentarer
Postat av: moa

haha typiskt dig elin :P

2010-12-17 - 11:20:33 | URL: http://momoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!