14 December

Nej, Moa, jag har INTE glömt att jag lovat att uppdatera här ;)

Just nu är det helt sjukt mycket. Till att börja med så är det 14 december och jag har inte köpt några julklappar ännu = det börjar bli bråttom. Sen är det jobb, vilket man ju måste för att ha råd med julklapparna bland annat. Och sen är det lägenheten. Den skall tömmas och städas, vilket skall vara klart innan nyår. Sen, måste jag också hinna umgås med släkt och vänner på julen, vilket den i princip är till för. Tänk om man kunde få vara 3 personer vid behov? Nå, snart kommer storebror hem och då ska han få slava lite :) Även lillebror skall det bli fart på. Det är väl det man har bröder till?

Någon som vill köpa en soffa eller bokhylla förresten?


FOR SALE!
Publicerat: 2010-12-14 @ 15:03:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!