Mätt

Det är helt sjukt hur mätt jag var igår när jag kom hem! Det blev grillat av alla dess slag igårkväll på våran lilla personalfest. Karré, korv, diverse grönsaker, hemgjord potatissallad, diverse såser, västerbottenspaj, med mera! Plus en sjukt god efterrätt på det. Nå jag känner mig då fortfarande mätt, men har klämt i mig en liten macka till frukost för säkerhets skull. Men kul hade vi då, och skitmysigt var det. Det är roligt att träffa och lära känna sina arbetskamrater utanför konsums portar!

Idag är det fredag och Sara har åkt iväg till Karlstad.. Blir tomt utan henne här i Luleå. Men jag ska självklart åka och hälsa på hon! Men det får bli senare, nu måste jag he mig iväg till jobbet.
Publicerat: 2010-08-27 @ 08:25:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!